vineri, 29 ianuarie 2010

Nimic nou ..

Totul merge prost.. poate din ce in ce mai prost . Cu scoala merge groaaznic . Oh .. nici nu vreau sa'mi amintesc .. Nu stiu .. nu simt nici o schimbare [in bine] in noul an , care se presupunea ca trebuie sa fie mai bun .. Daa . Zapada de afara imi face cu ochiul ! . Deeci iarna asta nu am luat bataie cu zapada deloc [ SI NICI NU VREAAAU ] , si sper sa nu se intample asta . Ma uitam pe geamul din clasa sii .. nu stiu ... parca in alti ani era altfel , era o distractie atunci cand luai "mozol" acum e .. PATETIC! . parerea mea . Poate unora le place . Mie nu . Afara e atat de friiigg , ca mi'a inghetat si inexistentul creier! .
.... Voua cum va merge ? . mai bine ? . Scuze pentru tema banala .. dar nu mai stiu ce sa scriu!.. si simteam nevoia .
Cam atat. Numai bine! >:D< .

3 comentarii:

  1. un energizant si o comedie buna s-ar putea sa-ti faca bine...uita-te la "Nu te pune cu Zohan", "Little Nicky" sau "Horton hears a Who"..in rest pot doar sa-ti spun bafta la invatat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.. O sa tin cont de ce mi`ai spus . >:D< .

    RăspundețiȘtergere
  3. nu tre sa te schimbi.. adica daca te-ai schimba nu ai mai fi tu .
    cei din jur te plac asa cum esti

    RăspundețiȘtergere