vineri, 18 iunie 2010

Iunie fierbinte .

N'am ce spune.. s'a terminat scoala , extraordinar .
Zilele trec ca naiba ... Sunt plictisitaaaaa ! de toate nu mai pot . totul pare atat de monoton , nu'i aiurea?!.....
Doamne .. pot spune ca e cel mai naspa inceput de vara in astia 14 ani de cand exist .
Zilele astea m'am uitat la un film foarte vechi . [2002] A walk to remember. E supeeeerb .. mi'au dat si lacrimile pe la sfarsit . Draguta povestea.. si ideea filmului. De ce nu ar fi si in viata reala asa ! da bine Annule viseaza :-@ .
Mdea...
Vreau la mare .. vreau undeva sa fie frumos . M'am plictisit de orasul asta , atat de plictisitor ! . Nu'i nimic nou .. pana si locul unde se pisa cainii e acelasi mereu ! . Da v'am lasat ! .. pana data viitoare , numai BINE ! . Sanatate la copii .

2 comentarii: