vineri, 22 octombrie 2010

Heii.. inca exist! .

buna .. mi`am facut din nou aparitia pe blog .
Imi era dor sa mai scriu ceva .. Citeam postarile mai vechi .. din tot ce , citesc nu vad decat mici diferente , de cum ma simt acum . deci in concluzie nu prea s`au schimbat multe .
E aiurea.. Scoala a inceput ca naiba . profii o iau razna total ! ..
Diriga[Pitbul.] E insuportabila . Fara ciocolata calda . Frate cat de prost sa fii ? . E frig afara ! daca astia nu au auzit inca de caldura ce sa le fac. te mai incalzesti . Fara esarfe , par prins , nu mai rade , fii atenta la ora ! , invata . Pentru ce mai traiesc daca nu fac toate astea ?! . Doamneeeee .
"Mi se face dor de mamuca .. ! " Vorba asta o repeta din clasa a5a. Sincer am invatat'o . Nici nu mai trebuie sa spuna asta , o vad dupa fata ca zice asta . Si are ea tactica ei .. Ridica degetul si se uita cu ochii aia hidosi . Te face sa razi . Greu ma abtin .. serios! . Uneori e jalnica .
Busu .. Profa de mate fiind . Ce sa zic ... A ramas la fel de grasa nici un kg in minus . Inalta , prosta , beata ! A ramas.. daca pana in anii trecuti ma plangeam ca nu inteleg boaba de mate era pentru ca nu invatam , dar acum fac si eu progrese si imi dau seama ca a fost ea din totdeauna proasta si nu a stiut sa predea bine.
Se aude din spatele clasei " Sunculita mea de poorc ! " . Cine a zis asta? . "Eu :o3" Georgiana mataluta vrei ascultata! iti demonstrez eu tie ca nu stii sa faci de la Avansat ! . Si ea cu vorba asta m`a terorizat din clasa a5a pana acum .
The best ! .. Fiind profa Ianul de sport . nu mai e nici ea la fel . Se crizeaza foarte usor. Cred ca a stat prea mult cu Stuchitoarea [profa de info] . Daca stai langa ele cand sunt isterice te alegi cu o baie de scuipat din partea Stuchitoarei , iar din partea lu' Ianul cu un palmoi zdravan ! :)).
In fine.. Sper sa treaca toate astea.. si sa revina la normal .Adica totusi mai ussoor . Mai aveti un an sa ne suportati , cretinilor .
Asta era despre scoala .. Viata personala ..
Hm .. pentru inceput .. PARINTII ! au ramas aceeasi . Ei cand se vor schimba ?! . NICIODATA.. o da stiam . Tata a fost plecat o perioada in Grecia si era ok , aproximativ 5 zile , dar acum a innebunit iar ! . De mama nu mai zic, cred ca daca nu s'ar urla la mine zilnic nu ar mai avea pentru ce trai .
Sormea a ramas la fel de enervanta .. Ideile ei fixe.. si fitele ! o doamne .
Fratemiu creste si prinde tupeu . Acum serios . a invatat sa injure. O dar vai! . Cel mai amuzant e cand uita injuratura si se bate cu palmele in cap ! . Doamne il ador :)). pacat ca nu ma lasa sa'i dau eu .
Mda.. acum stau si ma uit la bec cautand inspiratie .. ma plictisesc si pe mine cu ce zic aici , ca am trecut deja prin asta ..
Nu mai stiu .. cred ca ma duc sa caut un film .
A da cum sa uit . Azi -> vineri. nu ma duc la scoala sunt foarte mandra de mine scap de cele mai usoare ore . Cum e posibil ?! .
Frateeee, nu cer decat sa nu mai fac istorie . Cer prea mult ?! ...
Mda.. va las ! .
Pana data viitoare numai BINE ! . :)>-.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu