vineri, 16 octombrie 2009

Zile groaznice .

Hey! .
Sunt intr'o stare foarte buna . Ma intreb de ce ? . Pentru ca azi nu am avut o zi atat de buna .
A inceput scoala ... super . Plictiseala enorma in ore ! . Decand stau printre tocilari aud numai chestii despre invatat si altele . E ciudat .. cum poti sa fii dependent de invatat ? . Aiureeaa .
E plictisitor ca in fiecare zi sa intru in aceeasi clasa si sa incep a ma certa cu dragii mei colegi . Uneori e amuzant , dar cateodata nu am chef . Sau am niste fitoase in clasa , imi vine sa le bat numai cat le vad ! . Sunt insuportabileee ! . Sau .. mereu o aud pe diriga cum imi reproseaza cate ceva . M'am saturat de gura ei ! . Numai pe mine ma vede ... oricum uneori o ascult , dar nu o bag inseama . Sunt indiferenta la tot ce spune .
... In concluzie .. fiecare minut e plictisitor ! ..

2 comentarii: