duminică, 18 octombrie 2009

Clipe ..

Liniste deplina ...
Intuneric total ...
Melancolie profunda ...
Stau , privesc monitorul si ce vad? . Cum o musca tot se misca din stanga in dreapta . Sunt lipsita de idei , nici nu stiu ce sa scriu . Dar stiu ca vreau sa scriu , ma face sa ma simt mai bine .
Liniste .. de ce ? .
Pentru ca fratii mei dorm , iar parintii nu sunt acasa .
Intuneric
... pentru ca nu ma simt bine cand stau la Pc sa am becul deschis . Simt cum intunericul imi da o alta stare . Si e noapte .
Melancolie .. de ce? . Aici chiar nu stiu sa raspund .
Am o stare naspa . Nu pot asculta o melodie pana la capat . Plictiseala imi da o stare de nervi .
Imi pun mii se intrebari ...
1. Oare daca ma nasteam baiat , cum eram acum ? .
2. Daca nu ma nasteam , nu era mai bine ?.
3. De ce trebuie sa avem si perioade naspa in viata ?.
4. De ce fiecare poveste frumoasa se termina trist ?.
5. Daca locuiam in alt oras , cum era ? . Ce fel de prieteni aveam ? .
6. De ce imi pun atatea intrebari ? . Sunt inutile ... nu'mi raspunde nimeni .
Hai ca nu va mai plictisesc cu ale mele .

Sa auzim de bine!

4 comentarii:

  1. hei cum ai fi fost , ar fi fost diferit intr`un fel si la fel prin schimbari :x
    si daca nu te`as fi cunoscut...poate ar fi fost mai rau. traieste clipa si nu te gandi la "cum ar fi daca..?" nu e bine. simte momentu' , savureaza`l , bucura`te din plin ca e al tau !

    RăspundețiȘtergere
  2. 3. De ce trebuie sa avem si perioade naspa in viata ?.

    Cum ar fi ciclul menstrual ? >:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cezareeeeeeeeeel!!:-l.
    Ai nevoie de creier!. mult creier! .
    Doamneeeee x_X

    RăspundețiȘtergere
  4. pai sunt unele intrebari care chiar ne schimba viata,dar din pacate nu putem sa vedem cum este raspunsul la acele intrebari :|

    RăspundețiȘtergere