luni, 2 noiembrie 2009

Ne cunoaştem ? . Da sau nu? .

Uneori ne întrebăm cine suntem? .Ne întrebăm ce vrem cu adevărat? .Pe cine cunoaştem cu adevărat? .Cine ne este cu adevărat prieten? .Cine ne este duşman? .
Mă întreb de ce oameni caracterizează o persoană numai după cum se îmbracă, ce muzică ascultă, ce filme îi plac, a cui copil este, dacă este bogat sau sărac....
De ce nu încearcă să o cunoască întradevăr persoana pe care o judecă ? Mi s'a întâmplat să fiu judecată de multe ori după felul în care arăt, muzica pe care o ascult, prieteni cu care umblu, bani pe care îi am în buzunar... şi de multe ori lucrul acesta m'a făcut să mă gândesc de fapt cine sunt cu adevărat,ce vreau de la viaţă, ce îmi doresc să fiu cu adevărat...
Nu contează doar aspectul fizic sau câţi bani ai în buzunar. Ceea ce contează cu adevărat este ceea ce simţi. Sufletul şi sentimentele tale costă mai mult decât orice ...
Eu nu semăn cu nimeni de pe această planetă,sunt unicată aşa cum e fiecare dintre noi... Nimeni nu ne poate spune: „Ştiu eu persoanele ca tine!” sau „Semeni cu „x” persoană... fizic putem să semănam, dar ceea ce gândim, ceea ce simţim , nimeni nu mai poate simţi în acelaşi timp, în acelaşi mod ca noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu