marți, 3 noiembrie 2009

Simple idei ...

Pai ... ce sa zic ...
M-am uitat in jur si am vazut multe chestii care pur si simplu is aiurea..
● De ce fetele se plang mereu ca nu au gasit baiatul "visurilor" ?.. Ele nu se gandesc ca nu exista. Nu e posibil sa fie un om care sa nu aiba un mic defect . Sau au un fix "Sa fie cu ochii albastri !" . vai vai .. E aiureaaa . Nu prea conteaza exteriorul , ce se afla in interior e important .
Baietii frumosi in general sunt fitosi si plini de gesturi ! .
● Unii se plang ca au note mici .. pai cum sa ai note mari cand acasa simti chemarea Pc'ului sau sa stai toata ziua cu mp3'ul langa tine .. Aiurea .
● Lumea e invadata de spiritul Emo , Piti si Coca . De exemplu in Vaslui la fiecare pas dai peste astfel de creaturi . Mai exista fata care sa nu'si tina pleata in ochi ? . si exclama toate " Fata ce TRUUUU ! . " ... Mai sunt fete ca sa nu aiba o pata de roz pe ea? Nuuu . Deci inainte adoram rozul , de exemplu camera mea e invadata de roz . Dar am aflat ca rozul a devenit simbol oficial al pitipoancelor . Si am zis ca o las balta cu rozul . Dupa baieti care umbla cu esarfe sau batice cu cranii la gat, blugi largi , sapci de rapperi si daca le ceri telefonul dai peste melodii : Guta , Salam . Deci frate .. s'a prostit tot romanul ! .
Prostia invadeaza pamantuuuul ! . Faceti ceva sa iesiti din asta , ca ne ducem toti de rapa .
● De ce nimeni nu mai este original ? . Toti copiem stiluri, vorbe , gesturi , etc ... de la altii . Sa incepem sa fim originali ...
Si mai sunt alte chestii , dar nu le mai mentionez ca dupa o sa aud discutii ca ma refeream la o persoana anume ... Nu stiu ce mi'a venit sa scriu asta .. din instinct! . cui nu'i convine asta este .. Sa auzim de bine ! .

4 comentarii:

  1. pai da iubita mea>:D<
    asa e
    asa e lumea din ziua de azi.
    Daca vrei sa te afirmi , schimba-ti tu prietenii ca sa te simti bine in compania lor>:D<
    vezi ca am revenit la blog . te astept pe la mine>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. heeeei !
    ti-am citit toate postarile
    sunt geniale.
    esti tare
    have a nice day :D

    si Craciun fericit! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. orice fata de la gimnaziu spune ca il vrea pe "print"....la liceu mai greu gasesti astfel de exemplare(bine, sa nu ne ducem totusi pe la LPS)

    exista intr-adevar multe personae care adopta in primul rand stilul emo.e nonconformist, sobru si totodata placut. am parul emo iar asta mi se potriveste cel mai bine chiar si la fizic....nu-s adepta cuvintele "Ce truuuu fata..."...si crede-ma ca nu-s singura persoana de felul asta....
    si daca vrei intr-adevar sa arati ca tu ai personalitatea ta, atunci nu renunta la ceea ce iti placea foarte mult doar de gura lumii(culoarea roz in cazul tau:))...

    in legatura cu sapcile si toalele cu cranii nu-ti dau dreptate....cunosc multe persoane de genul care nu asculta manele(nu includ LPS-ul aici, din nou:P)

    si da, ai dreptate, nu suntem prea originali...mai sunt cateva persoane care se remarca prin cinism, ironie fina, perversitate si replici geniale, dar is putine:P... ne mai auzim..

    RăspundețiȘtergere