vineri, 12 noiembrie 2010

E seara ..

12:25 ..
ma doare capul enorm de tare ..
Ma gandesc ca maine scoala .. iar ! . Gandul ca iar dau de o parte din colegi care nu pot sa'i suport .. sa le mai suport fitele , gandul ca profesorii au ramas la fel de crizati , gandul ca am 7 ore , gandul ca am ora cu diriga si o sa imi tina morala ca de ce traiesc ... ma lasa rece !. Nici nu am chef sa dorm .. nu vreau .
Privesc pe geam .. si vad cum totul e atat de .. Exact /intact / neclintit / monoton pentru o perioada de timp . Cel putin asa pare , dar defapt exista si miscare .. o parte din pasari , insecte , animale nu au somn cum nici eu nu am si umbla dupa hrana.. adapost sau ..
Doamne de ce chestii banele vorbesc ! . Am o stare de imi vine sa ma arunc de la etaju' 10.
Incerc sa ma relaxez pe blog ca stiu ca functiona de obicei .. dar acum vad ca si'a mai pierdut din efect . nu si asta..
Credeam ca doar tigarile m'au lasat ..
E prima data cand vorbesc despre asta pe blog .. Recunosc ca fumez. a da..
Pai .. sa vedem :
S'a intamplat in urma cu vreo 2 ani ... 2 ani jumatate . Cand certurile cu mama incepuse. Aveam nervi .. multi .. si cum auzisem eu ca tigarile te calmeaza am rugat'o pe .. prietena mea . pot da si nume Ozzu sa ia 2 tigari.. Am incercat nu am fost incantata de gust si senzatie .. Dar totusi am continuat.. Am zis ca eu ma pot lasa cand vreau.. timpul trecuse.. cand m'am trezit la realitate eram cu pachetul in mana.. "Uai ce fac?!..cum am ajuns ?.." Mda.. erau zile in care pachetul se ducea de parca nici nu era .. Mai exact vara trecuta . nu'mi venea sa cred. Am incercat sa le las.. am putut sa nu ma ating de ele 3 luni. Dupa dintr'o prostie la scoala un coleg intinde tigara
"vrei?!." .. Ok am luat un fum.. de la fumul ala am continuat sa ma duc in fiecare zi in pauza mare .. Dupa in weekend .. dupa mereu ! . Acum incep sa le urasc.. si am incercat sa le las . cel mai mult am putut 1 saptamana da trebuia sa am cola cu mine non'stop . si de la cola nu mai dormeam si nu era bine nici asa.. M'am apucat iar..

Sa le ia dracu' de cacaturi ! .
As vrea sa le las da cum stau numai in anturaje de astea.. in care
majoritatea fumeaza e greu .. tentatia e prea mare . In fine.. incep sa afle multi gen : profi, rude, chiar mama .. si e nasol .
cam atat.. ma pun in pat ! .
Noapte buna.. Numai bine !.

2 comentarii: