sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Pentru ca e noiembrie .

Noiembrie cald ..
Urasc luna noiembrie.. de mica ziceam ca nu'mi place ca venea frigul .. acum il urasc din mai multe motive .
Ieri [12.11.2010] a fost ziua lu' Diriga/Pitbul/Caine de balta . A facut 54 de ani .. mai are de enervat copii vreo 2 serii . Pentru noi e ultimul an .. care trece foarte , foarte greu .
Dar e bine , mai facem panarama in ore , ne mai certam , mai dam o lucrare si luam jumatate de clasa de la 3 la 5.. :)). Merge.. Serios . E fain.. trebuie sa simtim ca suntem a 8a, nu ? .
In fiecare zi aflu o chestie noua care nu e de bine de obicei .. si ma minunez. "frate mai aveti de zis multe de care eu nu stiu ?." si raman "Da bine uai ..!" Dar eh ..
Astept vara .. chiar o vreau . cu toate ca o sa ma cert cu parintii 24 din 24 , dar macar sunt obisnuita . La scoala ma crizez din 5 in 5 minute.. trebuie sa fie un prof' care sa nu'i placa ceva : Strange parul , da esarfa jos , da hanoracul de pe tine , de ce esti asa colorata? , de ce nu mai inveti ? , cheam'o pe mama la scoala ! . Si etc ...
A fost .. foarte naspa ieri . Am inceput dimineata prost : nu ma puteam da jos din pat . Muream de spate .. dupa telefonul nu mai mergea.. am intarziat la scoala.. m`am certat cu profii. am ramas fara bani .. m`am certat cu chestiile miscatoare [oamenii.] .. si altele care nu'mi vin acum in minte .
Si a da . am descoperit ca de la Cola ma inteapa inima .. De asta nu am dormit eu aseara si nu dorm nici in seara asta . Care aveti minute si ma sunati pana adorm ? . Careva ? Nimeni ? .
Bine uaaai.. mersi . ma duc sa o trag pe Marcica[rata mea din plus..] de cioc si reusesc eu intr'un final sa adorm .
Numai bine ! .

3 comentarii: