luni, 7 septembrie 2009

Love in bus .

Intr'o vineri ...
O fata se urca in autobuz . Si zareste un baiat . Privirea ii ramane fixata spre el . El se uita la ea mirat . Ea il privea si simtea ca se topeste . Amandoi s'au placut . Se vedeau in ochii lor. A fost dragoste la prima vedere . Fata inainteaza . Baiatul , timid se intoarce pentru un moment cu spatele . Fata trece pe langa el
si simte ceva in inima ei . Cupidon a lovit'o . Se aseaza pe scaunul din dreapta soferului . Baiatul era la ceva pasi inaintea ei . Se aflau in al 9lea cer . Dar , deodata un mos il loveste pe baiat . El se trezeste la realitate . Isi pune tot felul de intrebari . "Ce a fost in capul meu ? . Nu stiu nimic despre ea . Cum am putut sa ma indragostesc asa nebuneste . Trezeste'te la realitateee ! . Ea e prea frumoasa pentru tine . " . Baiatul se intoarce cu spatele . Pe obrazul stang ii curge o lacrima . In sufletul lui era o tristete enorma .
Fata l'a privit in continuare .Cand a vazut c
a i'a intors spatele , a simtit cum un cutit ii strapunge inima . Avea ochii inlacrimati . Ea trebuia sa coboare la urmatoarea statie . A coborat .. dar cand a ajuns pe a 3a treapta a intors capul , privindul pe baiat . In acelasi timp se uita si el la ea . Baiatul incepe sa alerge pana la usa unde se afla fata . Au coborat amandoi . El o i'a in brate si o strange tare . Nu vroia sa'i mai dea drumul . Ea simtea cum inima vroia sa'i iasa din piept .
Au continuat sa se vada , pe ascuns fiindca p
arintii fetei nu erau de acord ca ea sa aiba o relatie . Dar si asa iubirea dintre ei doi a rezistat .

12 comentarii:

  1. Uaaaa . Eu am facut`o . :-l
    M'am chinuit azi dimineata . >:P

    RăspundețiȘtergere
  2. e prea misto :X mai aveam putzin sh imi dadeau lacrimile:))

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte tare.Noi fetele cred ca ne`am dori sa traim asa ceva,sau cel putin eu imi doresc.Iar de relatiile pe ascuns stiu si eu :"> sunt interesante ;))
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  4. Aproape cka mi-au dat lacrimile ... Prea tare ... Tineo tot asha ..

    RăspundețiȘtergere
  5. prea tare :x
    bravo tie chiar te pricepi :*
    mi-a placut foarte mult :x

    RăspundețiȘtergere