vineri, 4 septembrie 2009

Un sentiment ..


E prea groaznic sa simti ca pierzi pe cineva drag ..
E o experienta care nu vrei sa mai treci si a2a ora . Eu una nu mai vreau . E prea naspa x_x . Simti cum pamantul se rupe in doua. Pe o parte esti tu si pe cealalta se afla persoana la care tii mai mult decat ai vrea . Vrei sa ajungi la ea , dar nu poti pentru ca distanta este enorma . Fix asta am simtit eu astazi . :-< . Pe zi ce trece ma simt mai batrana x_x . Pfoai ma fac baba >:) . Ci cul . Vreau sa traiesc fix 109 ani . Cer prea mult ? :o3 . Sper ca nuuu .Acum ma simt mult mai bine . Imi vine sa zboor . Mi'a revenit zambetul . Ma simt asa de bine . Vreau sa fiu asa mereu . Nu mai vreau sa plang. M'am saturat :| . Toata vacanta asta am practicat lucru asta . Vreau sa ma schimb . Acu la sfarsit . Sa ma distrez la maxim . Sa stau cu prietenii.
Totusi e ciudat .. de ce m'am schimbat asa dintr'o data ? .. Hmm .. O sa dureze ceva timp pana voi avea un raspuns ..

4 comentarii:

  1. nice plc faza cu "Simti cum pamantul se rupe in doua. Pe o parte esti tu si pe cealalta se afla persoana la care tii mai mult decat ai vrea . Vrei sa ajungi la ea , dar nu poti pentru ca distanta este enorma . "
    e prea tare :X
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ehh...ma bucur ca acum zambesti :)
    viata chiar daca ne da si momente rele... trebuie sa o traim din plin :*

    RăspundețiȘtergere