joi, 27 august 2009

Perioada maturizării .

E aiurea ca , cineva sa minta in halul asta . Pff . Va intrebati cine ? de ce ? si cum ? . Ei bine nu va pot spune asta . Ar fi prea de tot sa spune si numele pesoane'i la care ma refer . Eu una nu ma consider o sfanta , dar nici nu pot sa fac asta une'i persoane : sa o mint , sa o injur , si sa o barfesc pe la spate . In acelasi timp . Doamne . Teribil . Si plus ca dupa ma dau cea mai buna prietena a ei .
Stau si ma gandesc .. cum de unele persoane sunt atat de nesimtite . Nu mai au limite ! . Au exagerat total ! . Pff .
Nu putem schimba oamenii . Vorba aia "Sangele apa nu se face . " Imi pare atat de rau ca am fost oarba un timp si am acceptat toate porcariile alea care le'am zis mai sus .
Pentru fiecare greseala care am facut'o in trecut si , stiu ca voi face si in viitor mi'as smulge cate un fir de par , dar asi ramane cheala .

Nu se merita sa ai prieteni . Parerea mea . Adica 1,2,3 .. nu mai multi . Ca ei nu stiu sa aprecieze o prietenie . Sau ei stiu ce e aia "prietenie" ? . Nu prea cred .

Sunt la varsta la care cresc si ma maturizez . Imi dau seama ca viata nu'i chiar asa cum mi'o inchipuiam eu . Ba chiar deloc . Cateodata treci prin niste perioade super faine , dar se poate sa nu treci si prin alea nasoale ? . Nuu ...
In vacanta asta , am invatat atatea chestii de care nici nu aveam habar .

A'si putea asemana vacanta asta cu un film . Si pot sa'i dau si nume "Perioada maturizarii" .
Ne mai auzim .
Bye ! .

11 comentarii:

  1. lumea te vinde lumea te vinde \:d/

    RăspundețiȘtergere
  2. "Mor . Ma plictisesc . Imi numar si firele de par din cap de plictiseala . " a mea
    "mi'as smulge cate un fir de par , dar asi ramane cheala . " a ta :-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e Annule :) Peste un an doi ai sa inveti si mai multe, apoi si mai multe si tot asa.. Tot timpul invatam cate ceva :) Iar prietenii adevarati.. pff... ii gasesti cel mai greu :) Tot timpul ne vom maturiza si ne vom schimba viata incetul cu incetul

    RăspundețiȘtergere
  4. Pff ce sa zic .
    Thx Kamikazeee>:D<.
    Iar tu plod lasa`ma .:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei scuza`ma draga . Asa m`am obisnuit sa`ti zic . Oricum de acum nu`ti mai zic in nici un fel pentru ca nu am de ce . Nu vreau sa ne certam pe blogu meu :) . Bye . :-h

    RăspundețiȘtergere
  6. atunci schimba naibii ;)
    ca tu nu vezi ca sunt la fel ?
    :-j

    RăspundețiȘtergere
  7. Unde sunt la fel ?. Vezi tu cumva ca scriu eu despre nuj ce povesti .. pff . ai un chef de cearta nebun . ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu toata lumea e perfeckta .. ca dacka ar fi .. ne-am plictisi... ar fi totul prea frumos ...deci nu se poate..
    Oricum .... Faina ideea ..... :D

    RăspundețiȘtergere
  9. o postare foarte buna
    maturizarea asta :-j
    dar cum ai spus si tu.. pacat ca de unele lucruri ne dam seama prea tarziu:(

    RăspundețiȘtergere