marți, 11 august 2009

O zi ..

Plictiseala si lenea isi spun cuvantul. Nu mai am rabdare nici o melodie sa o ascult pana la sfarsit . Ma plictisesc imediat de tot. M'am plictisit de calculator . Afara e cald .Si asta imi da o stare de nervi . Sunt racita .. Stau in casa pentru ca nu stiu din ce motiv sunt pedepsita (intr'un fel) .. nu mai am chef de nimic . Imi este foarte somn . Am incercat sa dorm , dar nu pot . Am vrut sa ma uit la un film , dar nu am avut chef . 8-| . Nu stiu ce sa mai fac . Aseara m'am gandit numai la scoala . "OARE CAND O SA INCEAPA SCOALA?" . Pentru ca in vacanta ma plictisesc enorm (:| .A fost si este cea mai naspa vacanta . Daca ar fi cinemaul deschis acum m'as duce sa ma uit la un film , sa ma intind pe scaunele alea si punga de popcorn sa fie langa mine . Pff . Dorinta . Sau.. la o piscina . Da am fost ieri . mm.. Doamne .. imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii . Nu ma mai suport ! nu mai suport nimic ! . Ma duc afara . Sa stau pe iarba intinsa . Da .. e cald . #-o . Mmm.. in fine . ma duc afara. Gasesc eu ceva de facut . Ma joc cu catelul ;;) .
Bye!.

4 comentarii:

  1. Hei , ca sa iti ridic moralul.
    Nu cred ca exista om care sa nu se plictiseasca.
    So..?! Start to be creative.
    Find something not so boring to do . Iti urez succes. Daca nu gasesti ma gasesti la adresa "boholino te va ajuta" :))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. muher lasa ca toata lumea se plictiseste..
    te chiero:x
    {Ionix}

    RăspundețiȘtergere
  3. are dreptate Hello .. toata lumea se plictiseste :(
    ;)

    RăspundețiȘtergere