sâmbătă, 1 august 2009

O zi de vacanţă ..

Agonie totala .. Pe zi ce trece ma simt mai rau .. Starea asta de tristete ma cuprinde .. Am incercat sa scap de ea prin mai multe feluri :
-Sa ascult muzica . Ma plictisesc de toate melodiile .
-Sa stau pe mess` . Mie lene sa raspund la toti .

-Sa scriu sms`uri . Mie lene sa scriu . Tastele parca nu mai merg .
-Sa ies afara si sa ma uit la cer . Prea plictisitor .
-Sa desenez . Ma enervez si nu`mi iese nimic .
-Sa citesc . Citesc prima propozitie si dupa mie lene sa o citesc si pe a 2 a . -Sa stau si in cap . Poate imi mai vine mintea la loc .
-Sa cant . Pff . Varianta asta este esuata total . Geamurile lu` vecinu is pe jos.
-Sa fac poze . Nu ies deloc bine .

Cu toate astea .. nu`mi trece acea stare de lene si deprimare . Nu stiu ce sa mai fac . Asi vrea sa ma duc in copou sa ma dau in leagan . E prea departe, mie lene . Vreau la piscina . Pff . Mie lene sa inot . Vreau sa merg la padure . Pe caldura asta nu am nici un chef . Vreau la mare . Parintii spun ca mai incolo . Vreau la munte . Am mai fost odata dar nu am stiut sa ma distrez atunci . Ah . Vreau la matusmea . Sta prea departe .
Deci da.. dupa cum se vede nu am nimic de facut . Am sa incep sa ma dau cu, capu de toti peretii . Sau sa cobor scarile de 1000 de ori . Alta solutie nu gasesc .
Pff . M`am saturat de vacanta . Vreau sa inceapa scoala ca sa`mi bat joc de Don` prof de engleza . Sau sa o intep Pe monel cu , compasul . Sa ma bat cu Ciuby prin pauze . Sa`mi spuna Ungureanca ca`s nesimtita si sa nu ma mai "hlizesc" atat . Sa fac misto de profa de Info . La Geografie sa comentez la profa ca sa`mi puna 4 >:) . Cred ca anul asta ma lasa corigenta :)) . Off durere . Sau D`na Lupu Anelia sa`mi spuna ca am scazut la invatatura . Durereeeeee . Eu si scoala . Eu iubesc Scoala doar pt orele de panarama :x . Restul nuuuu ;;) . Sauuu la ora de tehno sa ma cert cu Gaby si Misu ca arunca cu radiere si hartii in mine si sa zica profu "Mai baieti fiti cuminti acolo, ca daca nu va dau afara!" Muhaha >:). Ce fete de ingerasi fac ei .
Abia astept prima zi de scoala din clasa a7a :x . Uii . Am zis ca anu asta ma apuc de invatat dar ... cu panarama cum ramane :-s .. hmmm ... Eu mor daca nu comentez macar oleaca la profe .. :-s . Abia astept sa o aud pe profa de mate cum face crize ca am parul desprins . :)) . Am degand ca anul asta sa o scot pe diriga la pensie :> . Idee buna . Ahh :x . Ar scapa bietii copchii de o crizata ca ea :| . Astea is doar amintiri :-s . Dar lasa ca revin ele inapoi . Nu incepe Scoala acusi :x .
Haidi BYE .

2 comentarii:

  1. Stiiu cum e sa te simti plictisita la maxiiiiiim . ....
    Nu te mai gandi si tu la asta . si gata ...

    RăspundețiȘtergere
  2. ehh... vesnica monotonie :-j
    si cu scoala... si la mine e la fel >:)

    RăspundețiȘtergere