duminică, 23 august 2009

Plictisitoarea Duminica ..

Stau si ma gandesc la tot ce am facut vacanta asta . Si nu vad nici o realizare . Ma gandesc ca era mai bine la scoala . Mai radeam cu prietenii .. faceam panarama la ore . Mmm.. Asa a fost sa fie .
Agonie totala :| . Nu mai stiu ce sa fac . Un minut trece foarte greu . Prin cap imi trec numai prostii . Ascult numai melodii triste . Care ma fac sa plang . Deja am ochii inlacrimati .
Cateodata ma gandesc ce "prieteni" am langa mine . Si ma minunez . Imi doresc cateodata sa locuiesc intr`o padure intunecata care sa fie mereu umeda . Vreau sa fiu singura . Fara nimeni langa mine . Macar o perioada . Vreau sa stau si sa meditez . Sa ma gandesc bine la ce am de facut .
De multe ori imi spun "Ce rau e sa ai multi prieteni , mai bine 1 si bun . " Pentru ca eu pun prea mult suflet . Si cand ma cert sau sunt tradata ma doare foarte tare . As vrea cate o data sa fiu alt fel de persoana . Sa fiu indiferenta la toate . Dar nu , nu sunt asa .
In ultimul timp cand ma plictisesc scriu niste "versuri" .. Unele dintre ele suna cam asa :
- Cand crezi ca esti singur pe lume atunci cineva iti v`a arata ca nu traiesti in zadar .
- Prietenia este egala cu un vis frumos , dar cand te trezesti realizezi ca a fost un cosmar .
- Cand te astepti mai putin viata i`a o intorsatura care poate sa`i afecteze pe cei din jur .
Viata asta nu e dreapta . Mai ales cu unii dintre noi . :-< .

2 comentarii: