miercuri, 5 august 2009

Miercuri .

Afara e innorat .. a plouat . Asta imi da o stare si mai proasta ca toate starile de pana acum . Ma simt groaznic . As vrea sa am un buton pe care sa apas . Cand vreau sa traiesc si cand nu . Dar nuu .. nu se poate . Ieri am pierdut inca o persoana draga . In curand voi fi singura , exact asa cum trebuia sa se intample de mult . Vreau sa ma distantez de tot si de toate . Mi`am schimbat si numarul de telefon ca sa nu mai stie nimeni nimic de mine . In viitorul apropiat am sa renunt si la PC . Adica nu chiar la Pc , ci la messinger .
Senzatia pe care o simt acum este una nasoala tare . 8-| . Simt ca sunt prinsa intr`un univers paralel .. totul e negru in jurul meu , si se aud tipete de peste tot . Intr`un coltisor se aud rasete . In altul plansete . Strig dupa ajutor dar nimeni nu ma aude . Nimeni de nicaieri . Si am senzatia ca voi ramane asa o buna vreme .
M`am tot gandit si cred ca e din cauza anilor .. ca am facut 13 ani . Adica e numar cu ghinion . Poate la anul o sa am mai mult noroc . Cu toate ca nu as` vrea sa mai apuc anul viitor . :| . Sau poate ca e perioada in care trebuie sa ma maturizez .
Nu stiu ce sa cred . :-< . Am sa raman cu semnul intrebarii o perioada . Poate imi raspunde cineva . Eu stiu ..

4 comentarii:

  1. femeieee! te simti asa ptr ca te gandesti la asta, ptr ca esti dezamagita si suparata.. dar ai sa vezi, cand n`o sa te mai gandesti, cand o sa te trezesti si`o sa`ti dai seama ca nu se merita.. vei avea din nou chef, zambeste, iesi afara, plimba`te, asculta muzica.. nu te mai gandiiiiiiii:x

    {ionix}

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e de vina nr 13 deloc
    e de vina adolescenta
    eu am 15 si.. de cate ori nu am avut stari din astea nasoale :-<
    dar tre sa trecem peste ;)

    RăspundețiȘtergere