duminică, 2 august 2009

M.J. :(



Michael Jackson Regele muzicii Pop .
Acum îmi pare rău că nu i`am ascultat muzica decând eram mai mică . Dar a fost nevoie de moartea lui ca unii dintre noi să`l descoperim .
Melodia mea preferată este :"You are not alone ". Melodia asta e incredibilă :x . O ador pur şi simplu .
Mie ciudă că oamenii spun lucruri rele despre el . Îl judecă pentru că şi`a făcut operaţii estetice . Mai sunt şi alţii , dar lor nu le zice nimeni nimic . Mi se pare că e o prostie .
Oamenii din ziua de azi sunt invidioşi 8-| .
Sau că este gay . Cum e posibil să fie gay dacă are şi copii :-? .. doar nu i`a făcut cu un bărbat . Culmea :-@ . Sau mai erau zvonuri că ar fi pedofil . Nu cred . :| . Toată lumea spunea câte ceva că să iasă în evidenţă . Dar mai mult i`au făcut reclamă . După părerea mea .
Îmi pare rău că a murit şi nu am putut să mă duc şi eu la un concert de al său . :( . .

3 comentarii:

  1. hmm ce sa zic.. imi plac unele melodii..
    >:D<..

    {ionix}

    RăspundețiȘtergere
  2. mda... si la mine a fost la fel.. a trebuit sa moara ca sa incep sa ascult mai multe melodii de ale lui
    da asta e :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam asa se intampla, nu stii ce ai avut pana cand nu l-ai pierdut!:)

    RăspundețiȘtergere